Saturday, March 29, 2008

snapshot

Celor care nu au cu ce-si umple orele si minutele de plictiseala le propun sa mai dilueze sau sa-si aprofundeze acest sentiment prin vizualizarea unei galerii foto unde imi prezint unele impresii de calatorie. Cel mai tare mi-a placut Bruge-ul, care pe drept cuvant poarta numele de Venetia Nordului. Nu am fost in Venetia Sudului dar deocamdata ma multumesc cu cea din Nord.

P.S. Celor care imi vor reprosa ca exercit influenta asupra psihicului lor labil, tin sa precizez ca "mai bine odata sa vezi decat de o suta de ori sa auzi". In plus, voi limita fluxul verbal prin redirectionarea celui vizual.

3 comments:

Vitalie Sprinceana said...

mi-a placut Bruge. ti-am zis?

Medicul-Sef said...

Mi-ai mai zis dar cred ca nu este pacat daca mai zici inca de "n" ori pentru ca Bruge merita toate laudele. Mai ales ca are si traditii de oras liber in care s-au dezvoltat pe langa comert si artele. Intr-un fel un exemplu clasic de symphonie si un contra-argument pentru cei care cred ca acolo unde sunt bani nu este loc de Frumos si Adevar. (-:

Vitalie Sprinceana said...

imi promit sa ajung acolo...candva