Tuesday, August 28, 2007

post restant

Dupa o luna de zile nu pot sa spun ca m-am schimbat, dar cert este ca nu am ramas acelasi. Au trecut 30 de zile: pentru cineva o vesnicie pentru altcineva 30 de vieti. Cum nu te uiti tot acolo ajungi: adica fiecare din aceste 30 de zile este asemenatoare cu alte 30 de zile si tot asa.

Acum poate sa zica cineva ca nu este de acord. Depinde de perspectiva perspectivei. Monotonia este un mecanism de adaptare a organismului la haosul din jur. Adica tocmai datorita haosului din jur viata a devenit atat de monotona. Pe de alta parte, poate totusi haosul din noi provoaca aceasta monotonie.

P.S. In ceea ce priveste rezultatele concursului anuntat la ultimul post, pot sa spun doar ca mi-a fost usor sa aleg castigatorul, mai bine zis, nici nu stiu daca eu l-am ales sau daca el s-a ales. In fine, ca de fiecare data cand este vorba de concursuri, a castigat un anonim, doar ca, in cazul Casei de Nebuni, Anonimul si-a capatat o identitate si o bere destul de plina de sine.

3 comments:

Anonymous said...

salu' domnu' si bine ati venit inapoi :)
revin si eu duminica dimineatza la 9 a.m. la o oarecare gara de trenuri si poate reusim sa ne intalnim chiar in ziua aceea la vreo ceva plina de sine :)
ma bucur sa va vad scriind din nou.

Medicul-Sef said...

de data asta poate castig eu vreun concurs (-:

Anonymous said...

Cam putin de spus pentru atitea zile!