Friday, November 16, 2007

reflectii

Daca tot parcurg o perioada nefasta jurnalismului, in care numarul evenimentelor tinde spre temperatura de afara, iar unele imprejurari ca de exemplu anularea unor evenimente face meseria de jurnalist si mai suportabila, doar cu conditia ca ti se plateste un salariu stabil si nu depinzi de fiecare pagina scrisa, ceea ce nu este cazul meu. Totusi am hotarat sa mai dedic un pic de timp pacientilor mei fideli.

Azi, am rupt ceva timp absolut, reiesind din relativitatea acestuia, si am decis sa mai cutreier peisajul pictoresc sau pictoricesc din Republica Moldova, vizitand Galeria "Constantin Brancusi" din Chisinau. La intrare am aflat ca trebuie sa ma astept la o expozitie a Presedintelui Uniunii Artistilor Plastici, Anatol Rurac. Despre functia pictorului vorbeste si pretul de intrare, care cu toate ca este o suma modica de cinci lei, este totusi egala cu biletul de intrare la expozitia de grafica Dali, ce s-a desfasurat cu ceva timp in urma la Chisinau.


Sa nu credeti ca in virtutea functiei mele de psihiatru ii dau dreptate din start lui Dali. Nici intr-un caz! Cred ca din acest punct clinic de vedere, expozitia sa nu este departe de tematica casei de nebuni. Recunosc ca nu prea inteleg tendintele picturii moderne, cand poti sa atarni niste saltele pe perete si nici sa nu dai un titlu acestei compozitii. Cine stie?

Poate sa-i intrebam pe cei care au protestat in fata Filarmonicii Nationale atunci cand rula spectacolul "Monoloagele Vaginului"? De fapt pentru ei as recomanda sa traga cu ochiul la expozitia de alaturi a pictorului Mihail Statnyi.

2 comments:

simonacratel said...

iar astea sunt tablourile din expozitie???? cam cumplit

Medicul-Sef said...

de acord