Monday, April 2, 2007

Traiasca CUC-ul!

Nu obisnuiesc sa folosesc slogane glorioase pentru orice tip de activitate. Dar cand este vorba de CUC, imi pot permite. Cand spun CUC si mai ales scriu acest cuvant cu litere mari, nu ma refer la vestita pasare care isi abandoneaza puii in plata Domnului, sau mai bine zis a altei pasari. CUC in traducere libera este celebrul joc ЧТО? ГДЕ? КОГДA? In varianta adaptata si implementata de niste tineri entuziasti in orasul nostru ar suna cam asa "Ce? Unde? Cand?" (CUC). Din intamplare sau nu chiar atat de intamplator, mi-a fost dat sa particip si eu la un joc, care s-a desfasurat la liceul "Gaudeamus". Initial, mi-am propus sa merg ca simplu spectator, fara a crede ca as putea sa particip si eu. Ulterior, fiind extaziat de propunere, m-am alaturat echipei "Extazy". Sa fiu sincer demult nu m-am odihnit asa de activ si de util, iar pe parcursul celor 3 ore de joc, care nici nu mi-am dat seama cum au trecut, chiar am avut ocazia sa stau la masa cu oameni minunati. Pacat ca acest joc, de rand cu alte jocuri, care sunt destinate sa mai scuture rugina de pe creiere, nu prea sunt popularizate, la noi. Pentru cei interesati, exista un site www.cuc.md care sper ca nu va face ca acest joc sa ramana singur CUC.

No comments: