Saturday, August 16, 2008

welcome to US

Tocmai am ajuns in Fairfax, Virginia. Un orasel cam ca Vadul-lui-Voda. Oricum tocmai asemenea locuri sunt potrivite pentru o Casa de Nebuni adevarata. Cu toate ca am fost speriat din toate partile, vama americana am trecut-o foarte usor. Nu acelasi lucru se poate spune si despre vamesii de la Frankfurt, pe unde am trecut in tranzit. Mi-au confiscat crema de ras si samponul pentru ca nu e voie sa porti in bagajul de mana mai mult de 100 ml de lichid. Asa ca invatati voi pe greselile altora.

La aeroport dupa vreo doua saluturi de genul How are you doing? din partea autoritatilor vamale americane, am luat un Super Shuttle Bus, (un fel de microbuz), care te aduce pana la usa dar care costa mai putin. De la Washington Dulles International la Fairfax, Virginia m-a costat 28$. Ce-i drept soferul mi-a adus aminte de un alt sofer de la Bruxelles care fara GPS nu face niciun pas. Asta fiind spuse, ma duc sa ma culc. Nu de alta dar casa de nebuni are sediu doar pentru o saptamana. Dupa asta trebuie sa gasesc un sediu permanent. De maine ma apuc sa caut.

5 comments:

IMB said...

Mersi pentru amanuntul cu 100 de ml.

Dar daca le dai la bagaje nu ar trebui sa fie nicio problema.

Ma bucur ca ai ajuns cu bine, sper sa ajung si eu unde trebuie.

Medicul-Sef said...

Desigur daca le lasi la bagaje, atunci nu vor fi probleme.

Anonymous said...

bine ai ajuns, bine ne-ai parasit... :)

ina bixade said...

Welcome to Haberica:) Enjoy it!!!!

Medicul-Sef said...

Bine v-am gasit! E si asta o experienta!