Tuesday, October 7, 2008

pofta buna!


Am remarcat o imbunatatire considerabila a abilitatilor mele culinare. De bine de rau pot sa gatesc aproape orice. Daca pana nu demut o simpla ciorba era pentru mine maiestrie suprema acum pot sa zic ca le prepar in serie. Asa ca am zis: Nu stiu ce-o sa fie de capul doctoratului pe care il fac acum in SUA, dar de una sunt sigur, la sfarsitul programului o sa fiu un bucatar-sef. Asadar s-ar putea sa sufar o transformare radicala de la Medic-Sef la Bucatar-Sef.

Ar mai fi ceva: in conditiile in care sistemul de educatie din Moldova este la pamant, s-ar putea ca diploma de bucatar sa-mi prinda mult mai bine decat cea de doctor in istorie. In ceea ce priveste cromatica si calitatea estetica a bucatelor va las sa admirati ultima mea capodopera inainte de "a ucide arta cu cutitul" atat la propriu cat si la figurat.

9 comments:

Anonymous said...

n-arata prea imbietor ...

Medicul-Sef said...

probabil trebuia s-o prelucrez in photoshop...

Anonymous said...

OFFFFFFFFFFFF!Ce mi-i pofta si mie de ciorba asta, chiar daca nu arata "imbietor"!!!!!!!!!

Medicul-Sef said...

A mai ramas ceva dupa ospatul de ieri. (-:

Anonymous said...

Lasa, ca te astept cu tratamente culinare cind revii in tara!!!

Medicul-Sef said...

Pana atunci pot sa congelez o parte din ciorba (-:

Anonymous said...

Dap ce probleme... Chiar te rog!!!

Anonymous said...

nu am sa caut cine e sau a fost de vina pentru Marea Tacere ce s-a asternut ca o panza invizibila peste relatia/prietenia noastra :)
(comparatia imi displace la nebunie)
dar marturisesc ca am avut cateva momente nostalgice regarding our small conversations. 513.
ieri am revenit din brasov si chiar daca nu are nici o legatura cu ciorba ta mediocra, vreau sa zic ca a fost mai aiurea decat anul trecut, cu exceptia serii in care am baut un campari de un litru in doi si am jucat bilot cu o persoana (romanca!!) care stia sa joace si ea. till 3:45 a.m.
o sa ma stradui sa iti mai scriu, dar nu aici unde tot nebunul iti poate comenta literele mai rotunde sau mai ascutite, ci pe un oarecare mail.
te salut, d'le profesor de istorie, pentru ca asta ai fost si asta vei ramane pentru mine :)

Medicul-Sef said...

Nu cumva ti-e dor si de "zakuska de la Galati"? (-: