Friday, February 20, 2009

dragoste la prima vedere

Asa se intampla ca in ultimul timp am postat mai multe informatii despre prestatiile cinema(pate)tice pe care le-am vazut si am uitat desavarsit sa ma refer la prima dragoste, adica la maria sa Teatrul. Tocmai mi-am adus aminte de Festivalul Bienala Teatrului Eugen Ionesco de anul trecut si m-am bucurat sa gasesc niste secvenete video de la prestatia Nationalului bucurestean in cadrul acesti Bienale.

Ei au prezentat Privighetoarea si Trandafirul care ramane pentru mine cel mai frumos spectacol la care am asistat vreodata. Asta in pofida faptului ca nu este o epopee de cateva ore ci are doar 50 minute. Dar nu voi accentua prea mult intelepciunea de genul: ce-i mult strica aceasta nu inseamna ca neaparat ce-i putin e bine. Cu alte cuvinte pentru mine aceasta piesa a prezentat o adevarata revelatie. Cei care nu se multumesc doar cu vizionarea secventelor video pot sa mai savureze si o secventa din coloana sonora a spectacolului.

P.S. Pentru cei mai rezistenti o piesa instrumentala adaptata pentru pian.

2 comments:

IMB said...

hm, cam depresiv ... dar oricum sunetul e mai bun pe youtube decat a fost in realitate la Ginta Latina ...
in spectacol mai era trandafirul, videoclipul este mult mai urban si mai sumbru ... fara flori ...

Anonymous said...

Piesa la pian mi-a plăcut :)