Saturday, February 14, 2009

felicidados a todos locas

Sper ca am scris corect in titlul postului. Daca nu e corect, am o scuza. De fapt am mai multe scuze. Vorba aia: Cum necum dar scuze se gasesc intotdeauna. Cat mai multe scuze si cat mai putine realizari. Oops, tocmai am divulgat secretul care a propulsat Casa de Nebuni pe aripile vantului, pardon pe panta succesului, sau hartopul sperantei. Adica sa trecem la scuze: In primul rand ca Medic Sef la Casa de Nebuni nu am voie la nicio scuza, pentru ca in general medicii sunt cei mai sanatosi pacienti din toate timpurile.

Pe de alta parte, cine daca nu medicii au ingurgitat si absorb in continuare toate nebuniile pacientilor. Intr-un fel, cine daca nu medicii sunt cei mai nebuni dintre nebuni: o performanta demna de Cartea Recordurilor Guiness. Cand spun Guiness ma refer in special la amestecul curativ de malt si hamei, care cu exceptia balonarilor, mai provoaca uneori si ameteli, diaree si alte manifestari exorcizante ale placerii.

Asadar in sfarsit am ajuns tocmai la prima scuza: reiesind din premisa ca medicii sunt cei mai dornici pacienti, rezulta ca in calitate de Medic Sef am dreptul la un bilet de tratament gratuit. Totusi as prefera niste cursuri de spaniola. De preferat spaniola sa fie predata in colaborare cu limba chineza. In general, cel mai bine ar fi sa fie doar o limba de stat in toata lumea. Problema care apare este ce ne facem cu sumedenia de state care ne inconjoara. Dar asta este o problema pentru alti pacienti.

Trecem la a doua scuza, uneori este bine sa cunosti mai putin. Nu de alta dar batranii nu spuneau degeaba: cine stie multe nu doarme linistit. Probabil este si asta o scuza pentru ei ca sa nu coreleze insomnia cu pacatele din tinerete dar cu multitudinea de cunostinte care le-a innegurat privirile si le-a obosit podoaba capilara. Sa trecem la subiectul de pe ordinea de zi: Stimati nebuni si nebune! In aceasta zi senina de 14 faurar, tin sa va felicit cordial cu sarbatoarea amorului. Stati oleaca, tovarasi nu va grabiti sa treceti la actiune!

Mai intai ascultati povara bunatatii noastre. Vorba aia: in URSS sex nu a existat! Adica putem uzita de arma sexului pentru a ne cuceri independenta. Prin logica deductiei sau prin deductie logica rezulta ca ziua de astazi este cea mai independenta zi din an. Unde sunt patriotii si statalistii, iata ziua care trebuie sarbatorita din plin. Dar mai exista o zicatoare, proverb, verba, intelepciune, propun mai multe variante pentru ca nebunilor le place o "diversitate cat mai diversa": Dupa razboi multi eroi...

3 comments:

Anonymous said...

deci, daca-nteleg eu bine, tu propui ca basarabenii sa-si cucereasca independenta prin sex (make luv, no war). super! soldatii rusi sunt in tot felu' de parti, iar femeile sunt singure si nebagate-n seama. eu zic sa-ncepi o armata, ca s-or gasi multi voluntari, printre care si eu :)

Medicul-Sef said...

De fapt nu propun nimic constructiv. Este doar o meditatie in forma aberativ-operationala.

Medicul-Sef said...
This comment has been removed by the author.