Thursday, May 10, 2007

terapie de soc


-Doctore, la ce concluzii ati ajuns?
-Nu stiu cum sa va spun, dar am stabilit ca sunteti un prost.
-Cum adica un prost? Care sunt dovezile Dvs.?
-Diagnosticul este o axioma dle. si nu poate fi contestat nici la Curtea Suprema de Justitie si nici la Curtea Europeana a Drepturilor Omului. Pe deasupra, de ce argumente mai aveti nevoie daca toata lumea zice ca 1+1=2, iar Dvs. m-ati innebunit cu afirmatiile precum ca 1+1 este egal cu orice numai nu cu 2.
-Pai, nu v-am spus eu ca totul este relativ.
-Dle. doctor, atunci cum sa procedam cu moartea si cu prostia?
-Depinde ce aveti in vedere. Pentru mine, prostia se identifica cu moartea iar moartea este o prostie. Va rog sa nu-mi mai adresati intrebari inutile, care nu-si au o finalitate. Dra asistenta, va rog sa-i repartizati pacientului o camera la hotelul nostru dedicat nebunilor si prostilor de cinci stele.
- Ma scuzati dle. doctor dar hotelul nostru este rezervat pentru multe sute de ani inainte.
-Atunci n-am ce sa va fac. Va prescriu niste calmante si va spun "Good Luck" intr-o lume a tuturor posibilitatilor!

4 comments:

Anonymous said...

okay.

Medicul-Sef said...

Ok, ce?

Anonymous said...

Okay. Daca este un raspuns la intrebarea mea. Poate sunt paranoica, de multe ori m-am suspectat de asta. Cred ca lumea se invirteste in jurul meu.

Anonymous said...

ce chestie, d'le Alexandru.. ce mica e lumea, nu ? :) shi cel mai interesant e ca, ea, lumea, trece shi prin Moldova.. ce chestie.. (sento_eth, ca sa nu ma mai confunzi)