Saturday, November 15, 2008

introspectii

Datorita faptului ca am posibilitatea sa beneficiez de intrarea gratuita la anumite evenimente culturale, in ultimele saptamani, am mers la niste prestatii scenice pe care le-as fi ignorat in alt context. Totusi nu-mi pare rau! Am reusit sa ma conving inca odata ca nu poti sa stii niciodata de unde sare iepurele. Unele temeri s-au confirmat, altele s-au infirmat. Asadar o sinteza a senzatiilor si gusturilor artistice si poate mai putin artistice, care totusi tintesc sa defineasca o parte mai mare sau mai mica dintr-un reprezentant mai mult sau mai putin reprezentativ al celor 6,5 miliarde de reprezentanti.

spuneam ca ti-ar fi placut flamenco
dansau aia
foarte sexy
dar si frumos
ritmat
ochii sclipeau;
ai nostri sunt buni, ma refer la dansurile populare, ca si flameno e un fel de dans popular spaniol, asadar ai nostri de la "joc" sunt buni dar parca prea sunt automatizati, si fara suflu, pun prea mult accentul pe perfectiunea miscarilor si uita ca mai conteaza si privirea, capacitatea de a exprima emotiile nu doar prin miscarile rapide a picioarelor dar si prin expresia fetei.
am mai fost la o trupa de dansuri si cantece africane
si aia draguti cu tot felul de sunete si instrumente mai pitoresti, cel putin asa sunau, nu garantez ca sunt autentice, vorba aia imaginea autentica conteaza ca in rest de unde sa stie publicul ce este autentic daca a vazut autenticul doar la televizor.
Chopin
liric
melancolic
pasional
eruptiv
fluctuant
halucinant

Apocalyptica: mirific, oniric, angelic, transcedental, vulcanic, sardonic, malefic, extatic,

2 comments:

valentina basiul said...

si ce propui, dle medic-sef? ca n-am inteles.

Medicul-Sef said...

nu am decat propuneri decente, aici in tara puritanilor, mai ales acum in ajun de Thanksgiving (-: