Thursday, December 11, 2008

cherche la femme

Daca tot am ajuns la capatul semestrului, am hotarat sa ma reintorc la niste tabieturi mai vechi. Unul dintre ele ar fi sa ma indop cu filme, unele mai proaste, altele mai putin proaste, unele care s-ar parea ca sunt predestinate sa fie catastrofale, dar care reusesc sa-ti fie placute, ba chiar intr-un moment dat iti dai seama ca le savurezi. Unul dintre aceste filme este o recenta productie americana: The Women, aparut chiar anul curent.

Pe langa faptul ca este o satira destul de reusita a glamour-ului din SUA, dar si din alte parti, pelicula prezinta o imagine originala a unei lumi a femeilor in care fizic nu-si face aparitia niciun barbat, desi acestia sunt prezenti permanent in dialogurile personajelor. Totusi pe langa prezenta virtuala a barbatilor, acestia par sa fie reprezentati si de o lesbiana de culoare, care reprezinta de fapt toate cele trei minoritati laolalta: femeie lesbiana de culoare. Pariez ca asa va arata viitorul presedinte al SUA.

2 comments:

Anonymous said...

M-am uitat si eu ieri la film :)

Cel mai amuzant mi s-a parut momentul acesta - http://www.youtube.com/watch?v=hv-Dz2gVKsc

Medicul-Sef said...

mie mi-a placut faza cu nasterea