Wednesday, July 18, 2007

n-am chef de nimic


Gata! Pana aici a fost! M-am saturat! Pe deasupra mai e si cald afara. Asa ca am dreptul moral sa nu fac nimic. Doar asta este scuza tuturor: shi esti nebun sa lucrezi pi caldura asta debila. Cu atat mai mult ca ma doare capul. D'habitude, se spune la ei dar in special la noi, ca daca te doare capul inseamna ca il ai la dipozitie.


Eu as spune ca este invers. Odata ce te doare capul si ti se pare ca mai este putin si o sa crape teasta asta [cat de verde si de solid n-ar suna ea], mai degraba dispozitia noastra este la dispozitia capului. In general toate sunt la dispozitia capului. Doar nu degeaba se spune "capul familiei".


Altceva este cand se vehiculeaza opinia ca "pestele de la cap se strica". Straniu dar, in cazul pestelui, nu prea vad unde se termina capul si incepe coada si viceversa. Nu-i vorba si nici nu contest acest lucru: pestele este o entitate normala ba as spune chiar integra, ce dispune de cap si de coada, ca doar nu in zadar toate lucrurile se fac "de la cap la coada". Cu alte cuvinte exista un semn de intrebare: unde este gatul pestelui? Si ce facem cu zicala care spune ca in familie barbatul este capul iar femeia este gatul?


Exista cateva posibile solutii sau raspunsuri la intrebarile de mai sus: intr-adevar pestele este o vietate cam "de negâtuit" pardon, de netagaduit. De ce nu am zice "Girafa de la gat se strica"? sau "Elefantul de la trompa se strica" etc.? La intrebarea a doua dragii mei pacienti, va las pe voi sa raspundeti. Ca sa nu ziceti ca eu aplic canoanele medicinii totalitare si ca sa va demonstrati si voi abilitatile voastre de "nebuni" cu acte in regula.

2 comments:

Anonymous said...

In familia unui peste, "capul" niciodata nu spune da (fiind lipsit de git) - ar fi un semn de patriarhat acvatic? Poate natura a gresit cu ceva, in timp ce pe pamint, fiecarui cap de animalut ii revin cel putin 3 gituri!
Oare are cap "natura"...?

Medicul-Sef said...

Interesant cine intra in categoria animalut?