Monday, October 15, 2007

asfaltul

gata. am intrat. inchid incet usa. sunt singur si nu ma vede nimeni. seful a plecat si am ramas eu stapan. da! nu va uitati asa la mine. am avut o zi grea azi asa ca lasati-ma in pace. iar imi e frig la picioare. mda.. sento_picioare_reci. aproape rad. de fapt nu rad. deloc. nu fac nimic. scriu. ascult colibrii. despre o oarecare scrisoare. nu vreau sa spun de care. [cata lume intre noi] demult imi doream sa fiu o bucata de asfalt. imi place cum sta cuminte pe jos, nu are nici o treaba cu nimeni. nu mi-a reusit decat sa fiu o piatra. he!.. oare fiecare piatra vrea sa fie o bucata de asfalt ? cel putin langa asfalt nu cresc flori. doar daca e de la vreo oarecare margine. de strada. [a furat cheile de la casa mea si apoi s-a incuiat] dar.. asfaltul, el, asfaltul, e fericit oare ?
azi m-am abtinut toata ziua sa nu cad in vreo extrema. am cazut acum ?..

4 comments:

simonacratel said...

categoric :)

Anonymous said...

gata, iata si ziua mea s-a terminat, inchid toate usile sa nu ma auda nimeni, la fel inghet la picioare, incerc sa ma incalzesc cu un ceai si gindul la "asfaltul crapat" din Chisinau...si daca ai dori sa fii "o bucata de asfalt" - mai bine sa fie german - 4tob ne bilo mnogo raz po otkritoi rane!

Val said...

vad ca ajuns la bruxelles ai fumat iarba libertatii ca sa scrii asa :)) bucuros de cunostinta si sper ca pe curand.
Val

Medicul-Sef said...

Stimati pacienti. Sa nu credeti ca ma dedublez. Pur si simplu in Casa de Nebuni a mai aparut un Medic. Cred ca in acest fel terapia va fi mai eficienta.