Saturday, October 20, 2007

revenire

Tocmai am revenit dintr-o vizita de studiu. Am studiat regimul de detentie a nebunilor din Bruxelles. Nu cred ca este cu mult mai diferit de al nostru. Poate sunt alimentati mai bine. Beau mai multe bere. Dar in rest sunt tot atat de frustrati ca si noi. Ba chiar as spune ca e prea multa ordine si curatenie. Uneori mai simti nevoia sa faci ceva "nebunesc". Dar cu atatia oameni "normali" imprejur este cam greu.

Cred ca deja ati observat ca in activitatea "Casei de Nebuni" a aparut inca un medic. Preocuparile acestuia nu difera prea mult de ale mele. Tinand cont de faptul ca este la al doilea post tin sa il felicit si sa-i doresc si in continuare o multime de succese pe taramul profesional si cel personal. Dar sa terminam cu felicitarile. Nu de alta dar nu vreau sa transformam azilul nostru intr-un fel de "Melodii pe adresa Dumneavoastra".

P.S. Cred ca odata cu aparitia modificarilor de personal activitatea "Casei de Nebuni" va fi mai eficienta. Tratamentul va fi recomandat de doi medici. Desi medicii trebuie sa fie mai suspecti fata de medicina populara totusi in acest caz sunt de acord cu zicala: Unde-s doi puterea creste.

3 comments:

Anonymous said...

Intr-adevar "Dream Union"ul e plin de curatenie! Se bucura inima cind vezi ceva aruncat pe strada, iti aduci aminte de meleagurile natale...insa in timp ce primaria capitalei RM in frunte cu "Micul Print" se lupta cu gunoistile de pe strazi, in europa lazile de gunoi sunt divizate in mai multe sectii, pina si gunoiul are o destinatie. Si ca sa te simti si tu "om normal" in mijlocul "curateniei", incerci sa gasesti problema in lipsa de probleme si aceasta si este problema noastra...dar uneori arunci si tu gunoiul in dispartitura respectiva - pentru ca trebuie!...sa fie ordine

Anonymous said...

domnisoara sv, as dori sa va atentionez ca blogul nostru este unul respectabil si, implicit, si limbajul trebuie sa fie la nivel. problema e ca am observat o eroare intr-un cuvant scris de dvs. in ultimul comentariu plasat de aceeasi dvs. e vorba de cuvantul "dispartitura" care e destul de incorect scris ca sa imi zgaraie retina sensibila. v-as ruga pe viitor sa va fie mila si sa eliminati asemenea cazuri. va sunt recunoscator anticipat. cu respect, al doilea medic.
PS: imi pare rau, dar nu am vazut locul in cauza, astfel ca nu pot sa ma conving de existenta anume acelei "dispartituri" cu pricina. in caz ca exista o asemea entitate, imi cer scuze de atatea ori de cate e nevoie ca sa va alin ranitul amor propriu.

Anonymous said...

:-)))))))))))))
dar de unde se stie ca e vorba de o 'domnisoara'?!