Saturday, October 20, 2007

de ce culoare e coada vulpii din capul tau ?

he he!.. ce avem noi aici!.. dati-mi un bisturiu! rapid. nu vedeti ca trebuie sa tai din mine ? nu vedeti ca incepe sa ma distruga/dezintegreze. trebuie taiat. he he!.. lasa ca ii vin eu de hac. mai am pana la 25. sau 26. il tai si mai stau cu voi. dati-mi un bisturiu.. nu ?!.. nici unul ?.. dati-mi atunci o tigara. asta o sa-l ucida.

de cativa ani incoace am o imagine fixa cu o vulpe dintr-o oarecare carte [aia cu ursul pacalit de vulpe] si care imi sare in gand de fiecare data cand nu stiu la ce sa ma gandesc. sau cand sunt
blocat. sunt blocat de o coada de vulpe roscata. si cel mai rau e ca de fiecare data imi vine
eterna intrebare: "De ce vulpea n-are coada ?.." si macar de n-ar avea-o..

trebuie sa-mi cumpar un palton. vine iarna si toamna nu. doar prin frunze cazute. de prin haiku-uri. inspirate de o imagine sau un gand. aruncat departe. catre ea.

astazi, dragi pacienti, ascultam cu totii elbow - fallen angel. versurile pe de rost nu sunt
obligatorii.
tema pe acasa: un eseu cu tema - vulpea din capul meu si problema ontologica a cozii sale.
see you in 5 days.

No comments: