Thursday, December 27, 2007

in loc de Revelion

Acum ca dispun de mai mult timp, pot sa imi permit sa navighez in voie pe apele tulburi ale net-ului. Tot navigand am dat de un articol super tare, care relateaza despre traditia pensionarilor de a iesi la sfat. Iata ca si in mileniul trei lumea are nevoie de comunicare, de un loc unde sa puna lumea la cale. Daca inainte de invazia societatii de consum, batranii se adunau in fata portii sau blocului. Acum se intrunesc in mall-uri. Interesanta combinatie intre traditie si modernitate. As prefera sa fie publicate mai des asemenea articole. Ca sa vedem si noi incotro mergem si unde ne vom petrece batranetile. M-am saturat de prezenta covarsitoare a politicului in mass-media de la noi. Macar de sarbatori sa avem parte de altceva.

P.S. Pentru cei pe care nu i-am convins am pregatit un citat din Eugene McCarthy, care spune ca:"Being in politics is like being a football coach. You have to be smart enough to understand the game, and dumb enough to think it's important." (n.a. A fi in politica este ca si cum ai fi un antrenor de fotbal. Trebuie sa fie destul de destept ca sa intelegi jocul, dar si destul de prost ca sa crezi ca acesta este important)

No comments: