Thursday, January 10, 2008

job vacancy

Daca tot s-au terminat toate ceremoniile de alcoolizare prilejuite de luna Sarbatorilor de Iarna, am decis sa revin la viata cotidiana. Si ce poate sa te aduca mai bine cu picioarele pe pamant, decat navigarea pe apele tulburi ale Internet-ului in cautarea unui loc de munca. Apropo, pe langa postul de medic-sef, de la 1 ianuarie, ocup postul important de somer, care, judecand dupa filmele americane este o ocazie potrivita pentru a cadea in depresie.

Inca o dovada ca ne deosebim de americani. La noi oricum e mai vesel. Doar placerea de a naviga pe site-urile de posturi vacante, iti ofera placeri nebanuite. Pe langa faptul ca majoritatea anunturilor au o vechime apreciabila, comparabila doar cu vechimea vinurilor din beciurile de la Cricova, mai contin si greseli gramaticale.

In plus, se pare ca, "societatea polietnica" a poposit si pe Internet, majoritatea absoluta a anunturilor fiind redactate in limba rusa. Oare doar vorbitorii de limba rusa au nevoie de posturi vacante? Totusi, tinand cont de gafele, ce nu se explica doar prin "configuratia tastaturii", tind sa cred ca o parte din anunturile de limba rusa sunt redactate de vorbitori de limba romana.

P.S. Ca sa mai diluez dispozitia cotidiana de rutina, sau dispozitia de rutina cotidiana, recomand, in scopuri terapeutice vizionarea a doua filme: "Остров" (Insula sau Island), in regia lui Pavel Lunghin, care mi-a placut mai mult decat "12" de Nikita Mihalkov; si "Joyeux Noel"-o coproductie a mai multor state europene. Nu spun mai mult nimic, pentru a nu va strica placerea de a le descoperi.

3 comments:

INconstantIN said...

OffTopic: Imi place blogul tau si de aceea as vrea sa facem un schimb de linkuri. Daca te intereseaza da-mi un semn pe http://mdro.blogspot.com Mess ID: mailcodreanu

INconstantIN said...

Merci:)

Anonymous said...

Am vazut si eu recent filmul "Остров". E interesant subiectul si ideea, dar mie, totusi, mai mult mi-a placut "12" :)