Tuesday, July 29, 2008

27/07/2008

Cei care cauta niste ganduri super inteligente sau niste consideratii pline de har si profunzime pot sa nu mai lectureze urmatoarele randuri. Pur si simplu vreau sa marchez data de 27 iulie 2008. Nu este vorba de evenimente de importanta globala sau de o anumita semnificatie astrologico-astronomica a acestei zile. Este vorba despre realizarea unui vis mai vechi care isi are radacinile in 1999. Atunci eram la liceu, mai exact eram in ultimul an de liceu si trebuia sa sustin examenele de bacalaureat. In sfarsit dupa noua ani ... mi-am sustinut bacalaureatul. Glumesc!

De fapt este vorba despre un alt eveniment. Exact in ziua in care imi sustineam examenul la geografie, se intampla ca la Bucuresti avea loc un alt eveniment la care imi doream extrem de mult sa asist. Asa a fost sa fie ca la Bucuresti a venit legendara formatie "Metallica". Mi-a parut foarte rau dar a trebuie sa aleg in favoarea examenului. Credeam ca nu voi mai avea sansa sa asist la vreun concert de-al lor. Uite ca mi s-a oferit o a doua sansa. Tocmai cand ma sufocam de caldura din Istanbul am vazut un poster cu Metallica si am decis neaparat sa merg.

Mai ales ca in mintea mea nu se asociaza nicidecum Istanbul-ul cu muzica rock. Desi pe aici au trecut foarte multe formatii rock, totusi tind mai mult sa asociez Turcia cu muzica orientala iar rockul este pentru Nordul Europei si Germania. Cu toate ca unii le reproseaza varsta si lenevia "batranii metallisti" au avut o prestatie foarte buna. Concertul a durat doua ore dar nici nu am simiti cum s-au scurs. Decizia inspirata a membrilor formatiei a fost sa cante piese de pe albumele mai vechi si nu au intepretat nimic de pe albumele recente. Parca m-am reintors in adolescenta, atunci cand nu erau cd-uri, dvd-uri, laptop-uri, i-pod-uri etc. Aveam un simplu casetofon cu banda magnetica. Cand te gandesti ca nu a trecut prea multa vreme de atunci. Dar totusi...

3 comments:

Anonymous said...

te invidiez, chiar te invidiez, auzi, ei?

Unknown said...

Alex, multumesc. E intotdeuna o placere sa citesti bloul tau. Intr-o lume de bloggeri obsedati de politica, blogul tau e o adevarata delectare.

Medicul-Sef said...

pentru vitalie: acum cred ca ma invidiezi de doua ori mai mult (-: