Monday, March 5, 2007

Bine v-am gasit in Noul An!

Salutare, dragi pacienti! Tin sa va felicit cu Noul An! Acum presimt ca o sa-mi dati intrebarea: ce mai vrea si tampitul asta cu felicitarea sa oribila si lipsita de originalitate, cu atat mai mult in momentul in care toate capitalele europene, [inclusiv, cat n-ar parea de paradoxal si Chisinaul, cu exceptia bradului din preajma hotelului "Dacia", care aidoma stelei de la Bethleem ghideaza activitatea prodigioasa a locatarilor sai], au epuizat demult rezerva de petarde si alte mici bucurii frustrante si s-au angajat in hora chinuitoare de ticluire a mesajelor de dragoste, ce tin sa sustina afirmatia ca "dragostea este un chin" iar hoardele de indragostiti care se perindau prin "oazele capitalisului global" in cautarea disperata si cu iluzia de a gasi un cadou unic, l-ar fi speriat si pe Sf. Valentin. Am sa va raspund doar atat, la cate mesaje de felicitare preluate de pe Internet am citit, felicitarea traditionala "La Multi Ani!" mi-a parut cea mai originala. Asa ca tot ajungem la Blaga si la faimoasa "vesnicia s-a nascut la sat", cu atat mai mult ca odata cu raspandirea conceptiei de "sat global" nu se stie niciodata cum procesul de urbanizare acentuata, prin care trece lumea contemporana, va degenera in formarea unui "sat global". In aceste conditii s-ar putea ca antiglobalistii sa devina cei mai aprigi sustinatori ai globalizarii.

1 comment:

PAZNICUL said...

bai ce-ai zis-o :)