Tuesday, September 11, 2007

motiv de bucurie

Imi cer scuze de la "Scriitoarea in devenire" dar nu am putut sa nu ma abtin sa plagiez sau mai bine zis sa ma inspir de pe blogul ei. Am accesat si va recomand si voua sa accesati blogul: http://craybeejay.blogspot.com/ .

Poate asa deveniti si voi mai optimisti. In plus, trebuie sa constat cu bucurie ca, judecand dupa blogul cu pricina, numarul pacientilor casei de nebuni creste vertiginos, ceea ce nu poate decat sa ma bucure. Exista potential in lumea asta. Nu este chiar totul pierdut. Mai ales ca,doar un click aici va face cu mult mai optimisti, iar tensiunea Dvs. inclusiv cea arteriala revine la normal.

6 comments:

simonacratel said...

E tare tipu' nu-i asa?

Cum sa ma supar? L-am descoperit si l-am oferit lumii. :) sau ma rog, el m-a descoperit pe mine.

Am ris de m-am terminat, si eu care credeam ca ieri am avut o zi proasta.

Cray Jay said...

wow i wish i knew what you were saying about me ;)

Medicul-Sef said...

Nothing more than an agreement with your view of life and an invitation to be a patient of "casadenebuni" which in translation means "madhouse"

Cray Jay said...

ah thank you.

its nice to
know there are
understanding people.

and i accept your
invitation...

The mad house
would be a good
place for me.

Unknown said...

mai aveti paturi libere? sau se sta in picioaare, daca e asa ma bag si eu

Medicul-Sef said...

la noi se sta post-mortem si mai mult ca atat nu dam medalii